Вас немає в інтернеті ?
А чи існуєте ви взагалі ?
097-7512228
chili-web
Головна БлогЯк вибрати розробника (веб-студію) для вашого сайту або захоплюючі історії створення сайту
site-creation

Як вибрати розробника (веб-студію) для вашого сайту або захоплюючі історії створення сайту

В наш час питанням створення сайту задаються все більше і більше компаній та підприємців. В цій статті ми розповімо про декілька історій створення сайту. Звичайно ж дійові особи, цифри, самі історії є вигаданими, і збіг з реальними людьми – випадковість 🙂 Проте подібні ситуації можуть бути із кожним, хто в певний момент захоче знайти розробника для свого сайту, оскільки вибір виконавця буває не завжди вдалим. А висновки робіть самі.

 

Менеджер стратегічного розвитку Наталя

Молода і перспективна Наталя була працівником у великій корпорації на посаді менеджера зі стратегічного розвитку. Наталя могла довго пояснювати своїм знайомим ким вона працює, так як сама до кінця не розуміла чим займається. Бували моменти, що про Наталю на роботі могли не згадувати тижнями і вона спокійно могла «зависати» у соціальних мережах. Але, одного разу щось пішло не так. На її корпоративну поштову скриньку «залетів» лист від керівника відділу. У листі було зазначено, що в корпорації заснований новий підрозділ і Наталя повинна провести тендер на розробку корпоративного сайту для цього підрозділу. Прочитавши зміст листа, Наталю охопила легка паніка, адже такого раніше вона не робила. Проте, заспокоївшись, вона відкрила Гугл і почала шукати розробників сайтів.

Черговий дзвінок, менеджер по роботі з клієнтами Андрій стомлено і монотонно відповідає. Проте, почувши посаду Наталі та місце її роботи, настрій менеджера значно покращився, і змінилася інтонація. В його думках одразу виринули, немов літак з-за хмари, бонуси та премії, потенційно зароблені за залучення такого клієнта як Наталя та її корпорація. Андрій дещо жартівливо, як здалося Наталі, поцікавився у неї: «А ви давно відпочивали в Єгипті?». Жінці стало ніяково, адже далі за Одесу вона не виїжджала. Відчувши ніякову паузу, Андрій додав: «Якщо наша студія буде з вами працювати, ви зможете відпочити у п’ятизірковому готелі з all inclusive! Ви ж розумієте, про що я…». Але Наталя не розуміла.

Переглядаючи комерційні пропозиції, які надходили на електронну пошту Наталі, вона звернула увагу на те, що часто вартість роботи була в 10-20 разів вищою, ніж ціни, вказані на сайтах розробників. А одного разу вона помітила більш-менш пристойну суму і вирішила поцікавитись у розробника: «Вартість вказана в гривні?». Менеджер взяв невеличку паузу і згодом впевненим голосом відповів: «Ні, це у китайських юанях». Невідомо, чи жартував таким чином менеджер чи ні, але Наталя навіть не збиралася переводити це в гривні. Зрештою, її завданням було лише зібрати пакет комерційних пропозицій та переслати їх керівництву.

Пройшов деякий час, і Наталя дізналася з корпоративної розсилки, що був запущений сайт нового підрозділу. А ще через два дні вона випадково почула, що Олена Миколаївна (один з її керівників) скоро поїде в Єгипет…

 

Юрій та його син геймер

Юрій, директор невеликого підприємства, завжди вважав, що зі створенням сайту впорається навіть його син Ігор, який цілими днями те і робив, що «зависав в танчиках». Так батько говорив про забавки свого сина в популярну онлайн гру. Але була проблема. Юрію потрібні були бухгалтерські документи, а його син не міг видати акт виконаних робіт, тому він шукав для розробки сайту студію. Юрій готовий був заплатити 1500 гривень на розробку сайту з функціями інтернет-магазину.

Пошуки були не з легких. Так ще й клієнт-менеджери зі своїми дивними відповідями: «Вартість розробки залежить від складності та функцій сайту…». А деякі, так взагалі пропонували заповнити якийсь незрозумілий бриф. От нахаби: «За що я гроші плачу, якщо я сам ще й думати маю за них?» — обурено запитав сам у себе Юрій.

Одного разу, повернувшись додому в поганому настрої, Юрій накинувся на сина через те, що той бавиться в ігри і нічого не робить. Результатом сварки стало те, що син залишився без кишенькових грошей на великий термін. «Треба з цим щось робити», — подумав Ігор і вирішив звернутися, поки батько не бачить, за порадою до Гугла, набравши в рядку пошуку словосполучення «створення сайтів недорого». Результат пошуку приємно здивував хлопця і він продемонстрував його батькові.

Протягом наступного робочого дня Юрій спілкувався з розробниками, які вже не задавали дурних запитань про функціональність, а одразу обіцяли зробити все, що йому потрібно, до того ж за два дні. Зрештою, Юрію вдалось знайти виконавця, який розумів, що таке спрощена система оподаткування.

Минуло кілька днів і Юрій нарешті отримав свій сайт. Щоправда, його бентежило, що  він вже бачив декілька разів такий сайт в Інтернеті, але з іншим логотипом і текстами. Проте для Юрія це не було великим розчаруванням, адже сайт обійшовся в 1500 гривень. Потрібен він йому лише, щоб вказати його адресу на нових візитних картках, так як у всіх його партнерів вже були адреси сайтів на візитках, а у нього досі не було. Але ця проблема також вже вирішена, Юрій задоволений, а його син далі сидить цілими днями в онлайн іграх.

 

Бізнесмен, якого не вдасться обдурити

Ростислав був бізнесменом, розумною людиною і не любив, коли його обманювали. Бізнес у Ростислава Івановича йшов добре, і одного разу він вирішив, що йому потрібен мега-крутий інтернет-магазин. У Ростислава була помічниця, яку звали Олеся. Він їй доручив скласти список компаній, які могли б втілити в життя масштабні задуми начальника.

Через декілька годин Олеся разом зі своїм шефом сиділи у конференц-залі однієї відомої студії з розробки сайтів. Під час переговорів Ростислав Іванович одразу заявив: «Я хочу такий крутий сайт, як той, що рекламують по телевізору, навіть ще крутіше». Менеджер проектів відповів, що вони можуть розробити крутіший сайт, але фінансування теж має бути відповідним. «Для мене це не проблема, гроші будуть» — впевнено відповів Ростислав.

Наступного дня на електронну поштову скриньку Олесі надійшов лист з комерційною пропозицією – дві сторінки тексту та таблиць. Багато читати шеф Олесі не любив, тому одразу кинув погляд донизу другого аркуша і його обличчя дещо почервоніло від люті: «Скільки? Сім тисяч доларів?» – закричав він і, зім’явши папір, жбурнув його в напрямку смітника. Ростислав наказав своїй помічниці шукати дешевший варіант.

На зустрічі з новим потенційним виконавцем Ростислав Іванович озвучив, що йому потрібна ціна, а не якісь технічні байки. Менеджер задумався і видав суму: «Одна тисяча доларів». «Це ж зовсім інша справа» — подумки викрикнув Ростислав. Настрій одразу покращився і він вкотре переконався, що нікому не вдасться його обдурити.

Через місяць Ростислав Іванович та його помічниця Олеся вже були на презентації їхнього мега-крутого інтернет-магазину. Переглядаючи демонстраційну версію, Ростислав поцікавився: «Чи можна якось місцями блоки змінити?», на що отримав відповідь, — «Сайт зроблений на готовому шаблоні, бо ви не замовляли індивідуальний дизайн. Звісно, що змінити можна, але це буде додатково оплачуватись». Також Ростислава Івановича цікавило як будуть оновлюватися товари на сайті. Менеджер знову ж повідомив, що це питання не піднімалося раніше, і що удосконалення цієї функції вимагає додаткового фінансування. Звичайно, ніхто не любить неочікувані витрати, але хороший настрій шефа Олесі від майже готового інтернет-магазину зробив свою справу, і він погодився.

Нарешті сайт був запущений, і Ростислав зміг заспокоїтися. Незважаючи на те, що сайт цей «не дотягував» до того, що в рекламі по телевізору ні дизайном, ні функціональністю, про це ніхто вже не згадував. А одного дня Олеся розбиралася з актами та рахунками і вирішила порахувати загальну вартість проекту. Склавши всю суму отримала цифру 7800$. Олеся вирішила, що буде краще не показувати цю суму своєму начальнику. А Ростислав Іванович вдавав, ніби він не знає про величину цієї суми…