Вас немає в інтернеті ?
А чи існуєте ви взагалі ?
097-7512228
chili-web
Головна БлогЩо таке розкрутка сайту?
seo_2

Що таке розкрутка сайту?

Будь-який сайт приносить користь лише тоді, коли його хтось відвідує.

Розкрутка сайту – це комплекс заходів, спрямованих на підвищення відвідуваності сайту, залучення на сайт цільової аудиторії з пошукових систем.

Процес розкрутки сайту включає його пошукову оптимізацію і просування в пошукових системах.

Пошукова оптимізація (SEO – search engine optimization) – підготовка сайту для розкрутки. Включає оптимізацію тексту сторінок сайту, ключових слів, заголовків, структуру внутрішніх посилань.

Просування сайту в пошукових системах – сукупність дій, що забезпечують підвищення його відвідуваності, охоплюють розміщення зовнішніх посилань, реєстрацію в різноманітних каталогах, форумах.

Розкрутка сайту також передбачає постійний моніторинг її результатів, і на його основі – подальшу пошукову оптимізацію.

Власник будь-якого сайту хоче бачити його на першій сторінці у результатах пошуку у популярних пошукових системах (Google, Яндекс та інші), але не усім це вдається. Які фактори впливають на результати розкрутки сайту?

1. Унікальність контенту. Якщо на Вашому сайті розміщений контент, якого більше ніде немає, то за відповідними ключовими словами сайт буде на 1-й позиції. Однак часто буває так, коли у даній сфері існує висока конкуренція (наприклад, кількість сайтів, які пропонують послуги у сфері веб-розробки), і забезпечити повну унікальність контенту неможливо.

2. Відповідність заголовків (розміщених у тегах title), ключових слів та основного тексту сторінок. Це забезпечує релевантність пошуку – міру відповідності результатів пошуку введеному пошуковому запиту. Чим вища релевантність певної сторінки, тим вище вона буде в результатах пошуку.

3. Структура внутрішніх посилань сайту. Чим більше посилань на певну сторінку з інших сторінок сайту, тим краще вона може бути проіндексована пошуковими системами. В першу чергу індексується головна сторінка, тому важливо розмістити на ній посилання на ті сторінки, які є найбільш пріоритетними.

4. Наявність оптимальної карти сайту (Sitemap), що є підказкою для пошукових систем, що сприяє більш правильному скануванню сторінок сайту.

5. Оптимальність УРЛ-адреси сторінок сайту, яка повинна відповідати його структурі. Наприклад, УРЛ-адреса сторінки певного товару може мати вигляд «http://mysite/products/this­_product», де products – назва категорії, this­_product – назва товару.

6. Частота оновлення інформації на сайті, публікації нових матеріалів.

7. Зовнішні посилання на Ваш сайт. Для досягнення результату в умовах високої конкуренції необхідно забезпечити значну кількість зовнішніх посилань на сайт, розміщувати сайт в різноманітних каталогах, форумах.

Необхідно розуміти, що збільшення відвідуваності сайту не завжди веде до збільшення кількості клієнтів, які замовлять Ваші товари чи послуги. Важливо, щоб аудиторія сайту була цільовою аудиторією, яка шукає саме ту інформацію, яка розміщена на сайті.

Існує немало способів «чорної» розкрутки сайту, за допомогою яких штучно збільшуються певні показники (частота ключових слів, кількість внутрішніх і зовнішніх посилань, кількість переглядів). Хоча при цьому сайт може на деякий час суттєво піднятися в результатах пошуку, однак пошукові системи негативно реагують на «чорну» розкрутку і можуть взагалі заблокувати індексацію сайту.